שי חינם מ-Elixir
מעניין אתכם לדעת איך לתכנן מחקר שוק ולהצליח?
עם 13 הטיפים שלנו תוכלו לתכנן מחקר שוק בלי לפספס
 לקריאה הקש כאן


Elixir- מחקר יעוץ והדרכה
בהנהלת ד"ר דורית בן-ברוך
פרנסיסקו דה גויה 7, ק. אתא
ת.ד. 470, קרית חיים, 26101
טל: 04-8706328
פקס: 04-8706327
  dorit@elixir.co.il               
 
 עקבו אחרינו
                                 
 
 
צוות המומחים שלנו          
 
 
 
 
 
ד"ר דורית בן- ברוך- מנכ"ל
 
 דוקטורט מאוניברסיטת חיפה ביה"ס לניהול, בעלת תואר מוסמך   (MA)  בהצטיינות  מהחוג לסוציולוגיה, המגמה למחקר חברתי שימושי מאוניברסיטת חיפה 
תחומי עניין, התמחות והוראה:
שיטות מחקר, התנהגות ארגונית, מנהיגות וניהול ולמידה ארגונית. שותפה לכתיבתם של מאמרים מקצועיים רבים והשתתפה כמציגה בכנסים מדעיים  בארץ ובחו"ל
משמשת כחברת סגל אקדמי ועמיתת מחקר במרכז לחקר ארגונים וניהול המשאב האנושי באוניברסיטת חיפה.
 
 
מוטו:
"
ההדגשים של ,Elixir כחברת מחקר מובילה, מתמקדים בטיפול וביחס האישי והמסור המוענק  לכל לקוח. אנו מחויבים לזמינות, גמישות ואיכות ללא פשרות. חשוב לנו להעניק ללקוחותינו תחושת שותפות מלאה בתהליכים כמו גם ביתיות ומשפחתיות. מנחה אותנו אהבה עצומה לתחום, שליחות והמחויבות הגבוהה ביותר כלפי לקוחותינו וצוות העובדים-זהו האני מאמין שלנו".
 
מילות מפתח:
מקצוענות, למידה, מסירות, התמדה, יושרה, תקשורת, חדשנות, יזמות, טבע, ים.
 
 
 
תחומי עניין:
במהלך לימודיה לתואר שני חיברה מריה עבודת גמר מחקרית (תיזה) בנושא: "תפיסות חומרה של עבירות אלימות נגד נשים: השוואה בין בעלי עמדות פטריארכליות גבוהות לבעלי עמדות פטריארכליות נמוכות בישראל."
 
מילות מפתח:
ארגון וסדר,דיוק, יושר פנימי, אמינות, יחס אישי.
                                         
 
 
 
 מריה ליברזון- מנהלת תחום
מחקר כמותי
 
בעלת תואר מוסמך  מאוניברסיטת חיפה במגמת מחקר חברתי-שימושי.
                                     
 
 
 
 
 
 
יורם מלמד- מנהל תחום
מחקר איכותי
 
חוקר איכותי ומנחה קבוצות מיקוד. בעל תואר מגיסטר (M.A) מהטכניון בחיפה ומרצה על מחקרי שוק איכותיים באוניברסיטת חיפה לסטודנטים לתואר שני באוניברסיטת חיפה
 
 
 
 
 
תחומי עניין:
במהלך לימודיו לתואר השני עבר יורם קורס שנתי אינטנסיבי בהנחיית קבוצות ודינאמיקה קבוצתית. נושא התזה שלו: "השפעת לחץ על חשיבה וקבלת החלטות".
 
מוטו:
"גם בניתוחי תוכן חשוב לדייק".
 
חזור למעלה                       הוספה למועדפים                       מפת האתר
לייבסיטי - בניית אתרים